ביטול צהרון ללקוח חייב יתאפשר רק לאחר שהלקוח לא שילם לנו עבור חודשיים (הביטול יעשה בסוף החודש השני)
לקוח שחייב על חודשיים
נפעיל את הרכזת לעזרה כבר בתחילת חודש – ניתן להוציא מייל להורה עם כיתוב לרכזת עם המלל הבא-
“שלום,
התשלום עבור הצהרון של ________לא עבר בחודשים ________
על מנת שהילד/ה י/תוכל להמשיך ולהשתתף בצהרון
עליכם להסדיר תשלום בדחיפות!
תוכלו להסדיר את התשלום באיזור האישי בקישור הבא-איזור אישי הורים
לאחר תשלום החוב עליכם לבצע פעולה של “שינוי אמצעי תשלום”
או לחילופין ליצור קשר עם המוקד בטלפון שמספרו 025822070
הרכזת מכותבת למייל זה”
- לאחר ה-20 לחודש במידה ועדיין יש חוב והלקוח מסרב לשלם-( במקרים מיוחדים יש להעביר לטיפול נעמי /מור לקבלת החלטה) נצור קשר עם הרכזת להגיד לה שהחל מ-1 הילד/ה לא ת/יוכל להשתתף יותר בצהרון ועליה לעדכן את ההורה, בנוסף נשלח להורה ולרכזת את המייל הבא-
אם אין להורה מייל נשלח לו בהודעת SMS ואם אין גם SMS לדבר עם הרכזת שתצור קשר עם ההורה ולוודא שאכן יצרה , לקחת ממנה מספר מעדכן / ניתן לקחת מספר מעודכן גם מבית הספר עצמו.
“שלום,
התשלום עבור הצהרון של ________לא עבר בחודשים ________
הילד/ה לא י/תוכל להמשיך בצהרון החל מתאריך- ________
עליכם להסדיר תשלום בדחיפות!
תוכלו להסדיר את התשלום באיזור האישי בקישור הבא-איזור אישי הורים
לאחר תשלום החוב עליכם לבצע פעולה של “שינוי אמצעי תשלום”
או לחילופין ליצור קשר עם המוקד בטלפון שמספרו 025822070
*שימו לב ביטול הצהרון אינו מבטל את החוב ומכך לא תתאפשר השתתפות בתוכניות צהרונים עתידיות המופעלות על ידינו.
*במידה ושילמתם באתר עליכם לשלוח לנו אישור למייל זה ע”מ שנפעיל חזרה את הרישום לצהרון ונבטל את עמלת הביטול.
הרכזת מכותבת למייל זה“
- לאחר שליחת המייל נעשה ביטול החל מ-1 לחודש הקרוב ונכניס עמלת ביטול כמפורט בחוק עמלות ביטול- עד ה-1.1 5% או 100 ₪ הנמוך מבניהם, לאחר ה-1.1 עמלה של 10% מערך הצהרון השנתי).
במידה וההורה שילם יש להחזיר לו את הרישום ( ביטול הביטול שעשינו ) ולבטל את עמלת הביטול-
לא לשכוח לשלוח מייל לרכזת שהילד יכול להמשיך בצהרון -מי שלא יכולה מערכתית שתשלח אליי או אל נעמי ואנחנו נבטל את העמלה.