נהלי ביטול צהרון עקב חוב

ביטול צהרון ללקוח חייב יתאפשר רק לאחר שהלקוח לא שילם לנו עבור חודשיים (הביטול יעשה בסוף החודש השני)

לקוח שחייב על חודשיים

נפעיל את הרכזת לעזרה כבר בתחילת חודש – ניתן להוציא מייל להורה עם כיתוב לרכזת עם המלל הבא-

“שלום,

התשלום עבור הצהרון של ________לא עבר בחודשים   ________                    

על מנת שהילד/ה י/תוכל להמשיך ולהשתתף בצהרון

עליכם להסדיר תשלום בדחיפות!

תוכלו להסדיר את התשלום באיזור האישי בקישור הבא-איזור אישי הורים

לאחר תשלום החוב עליכם לבצע פעולה של “שינוי אמצעי תשלום”

או לחילופין ליצור קשר עם המוקד בטלפון שמספרו 025822070

הרכזת מכותבת למייל זה”

 

  • לאחר ה-20 לחודש במידה ועדיין יש חוב והלקוח מסרב לשלם-( במקרים מיוחדים יש להעביר לטיפול נעמי /מור לקבלת החלטה) נצור קשר עם הרכזת להגיד לה שהחל מ-1 הילד/ה לא ת/יוכל להשתתף יותר בצהרון ועליה לעדכן את ההורה, בנוסף נשלח להורה ולרכזת את המייל הבא-

אם אין להורה מייל נשלח לו בהודעת SMS ואם אין גם SMS לדבר עם הרכזת שתצור קשר עם ההורה ולוודא שאכן יצרה , לקחת ממנה מספר מעדכן / ניתן לקחת מספר מעודכן גם מבית הספר עצמו.

“שלום,

התשלום עבור הצהרון של ________לא עבר בחודשים ________

הילד/ה  לא י/תוכל להמשיך בצהרון החל מתאריך- ________ 

עליכם להסדיר תשלום בדחיפות!

תוכלו להסדיר את התשלום באיזור האישי בקישור הבא-איזור אישי הורים

לאחר תשלום החוב עליכם לבצע פעולה של “שינוי אמצעי תשלום”

או לחילופין ליצור קשר עם המוקד בטלפון שמספרו 025822070

*שימו לב ביטול הצהרון אינו מבטל את החוב ומכך לא תתאפשר השתתפות בתוכניות צהרונים עתידיות המופעלות על ידינו.

*במידה ושילמתם באתר עליכם לשלוח לנו אישור למייל זה ע”מ שנפעיל חזרה את הרישום לצהרון ונבטל את עמלת הביטול.

הרכזת מכותבת למייל זה

 

  • לאחר שליחת המייל נעשה ביטול החל מ-1 לחודש הקרוב ונכניס עמלת ביטול כמפורט בחוק עמלות ביטול- עד ה-1.1 5% או 100 ₪ הנמוך מבניהם, לאחר ה-1.1 עמלה של 10% מערך הצהרון השנתי).

במידה וההורה שילם יש להחזיר לו את הרישום ( ביטול הביטול שעשינו ) ולבטל את עמלת הביטול-

לא לשכוח לשלוח מייל לרכזת שהילד יכול להמשיך בצהרון -מי שלא יכולה מערכתית שתשלח אליי או אל נעמי ואנחנו נבטל את העמלה.

דילוג לתוכן